اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمایه‌گذاری68 میلیارد ریالی برای توسعه خدمات مخابراتی در بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به سرمایه گذاری 68 میلیارد ریال در شهرستان بانه گفت: این اعتبار در راستای اجرا و تحقق 29 پروژه مخابراتی هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری68 میلیارد ریالی برای توسعه خدمات مخابراتی در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با اشاره به اجرای 29 پروژه مخابراتی در بانه، اظهار داشت: این پروژه‌ها در سه حوزه شبکه انتقال، ارتباطات سیار و سیستم‌های مخابراتی در قالب 29 پروژه با سرمایه‌گذاری 68 میلیارد ریال تعریف و در نقاط شهری و روستایی این شهرستان به اجرا درآمده‌اند.

وی بیان داشت: نصب و راه‌اندازی سایت جدید تلفن همراه و ارتقا تکنولوژی سایت‌های موبایل به نسل سوم و چهارم در شهرستان بانه با هدف ارتقا سطح کیفی اینترنت همراه و افزایش سرعت دسترسی مشتریان به اطلاعات موجود در فضای مجازی و ارسال همزمان پیام از طریق دیتا و VOICE از جمله پروژه‌های انجام شده در حوزه ارتباطات سیار است.

وی نصب و راه‌اندازی CWDM به منظور ارتقا بسترهای اینترنت پرسرعت مخابرات در قالب 11 پروژه از دیگر پروژه‌های مخابراتی است که در حوزه شبکه انتقال به اجرا در آمده است.     

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: 14 پروژه نیز در حوزه سیستم‌های مخابراتی در شهرستان بانه در سال جاری محقق شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد مرکز اختصاصی، حذف سوئیچ و تجهیزات قدیمی، مرکز جدید ارائه ADSL ،نصب و راه‌اندازی تجهیزات نوین و ظرفیت‌سازی پورت‌های ADSL به میزان قابل توجه اشاره کرد.

حکمت در ادامه با بیان این مهم که شهرستان بانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می‌تواند در توسعه اقتصادی استان و حتی کشور نقش بسزایی داشته باشد خاطرنشان ساخت: مخابرات منطقه نیز در همین راستا و به منظور برقراری ارتباط پایدار و مطلوب ترنسبت به ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه و تقویت بسترهای مخابراتی نگاه ویژه‌ای دارد.

وی از برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و تدوین پروژه‌های فنی و مخابراتی برای این شهرستان در کارگروه تخصصی مخابرات منطقه خبر داد و گفت: تحقق و اجرای به موقع این پروژه‌ها می‌تواند نسبت به جلب اعتماد مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و حفظ جایگاه مخابرات در بین دیگر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی موثر و تاثیرگذار باشد.

حکمت عنوان کرد: در سال جاری چند پروژه مخابراتی در دست اقدام با سرمایه‌گذاری چشمگیر در شهرستان بانه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول