اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

۲ رشته توپی بانوان به لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی اضافه شدند

معاون امور بانوان وزارت ورزش از اعزام رشته های توپی هندبال و والیبال به بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

۲ رشته توپی بانوان به لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی اضافه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور با اشاره به نگاه حمایتی ستاد عالی بازی های آسیایی و پارآسیایی نسبت به ورزش بانوان  اظهارداشت: ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ رویدادهای مهم المپیک ناشنوایان، یونیورسیاد دانشجویان، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو پیش رو دارد. در این بین حمایت و پشتیبانی از ورزش بانوان نیز در دستور کار است بطوریکه اولویت حضور فرهنگی بانوان در این رویدادها هم مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در اعزام بانوان به رویدادهای بین المللی رویکرد توجه به توسعه قهرمانی با عنایت به کلیه ساختارهای فنی و حرفه ای گری را هم مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: حضور ورزشکاران و تیم های بانوان فرصتی برای ارتقا سطح دانش و تغییر رویه رفتار مدیریتی رشته های ورزشی بانوان در سطح فدراسیون هاست تا با توجه به زمان باقیمانده به رویدادهای مختلف بین المللی، زمینه حضور مقتدرانه بوجود آید و قطعا ارزیابی عملکرد آنها در شاخص های مختلف صورت خواهد گرفت.

کاظمی پور با تاکید بر استمرار حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان توضیح داد: رشته های تیمی در ورزش بانوان که روند توسعه ای خود را حفظ کرده اند با نگاه حمایتی ستاد عالی بازی آسیایی و پارآسیایی مواجه شدند. در این بین تیم های ملی کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال سه نفره بانوان با بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شوند و امیدوارم با توجه به اولویت های فرهنگی و فنی حضور موفقی را سپری کنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشرفت ابعاد قهرمانی ورزش بانوان از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و شکی نیست که حمایت ها از رشته های مختلف ورزش بانوان ادامه خواهد داشت چرا که وظیفه داریم از توانمندی های ورزش بانوان کشور دفاع کنم و خوشبختانه یکی از سیاست های مهم اعضای ستاد هم حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است و قطعا تلاش ورزشکاران و تیم های ورزشی بانوان با محوریت فدراسیونها مورد توجه و تمرکز قرار دارد تا در قالب رویدادهای مهم بین المللی از جمله بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو، بهترین های ورزش بانوان اعزام شوند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول