اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ماجرای آیین نامه اشتباه در انتخابی تیم‌ملی تنیس روی میز/ طاهرخانی: فدراسیون اشتباهش را پذیرفت، اما اصلاح نکرد

بازیکن حاضر در انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: آیین نامه مسابقات اشتباه داشت و فدراسیون آن را پذیرفت، اما اصلاحش نکرد.

ماجرای آیین نامه اشتباه در انتخابی تیم‌ملی تنیس روی میز/ طاهرخانی: فدراسیون اشتباهش را پذیرفت، اما اصلاح نکرد

حمید رضا طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مودر انصرافش از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: فدراسیون برای برگزاری رقابت‌ها آیین نامه‌ای را طراحی کرد و آیین نامه هم چیزی نیست که بازیکن آن را بالا و پایین کند. ما هم گفتیم حتما فکری پشت طراحی آیین نامه بوده است. قبل از مسابقات هم توضیحاتی برای همه بازیکنان دادند که من و یکی دو نفر دیگر سوالاتی برایمان به وجود آمد و مطرح کردیم، اما چندان ریز نشدیم که پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات با حضور 12 بازیکن آغاز شد و روز آخر مرحله اول تصورم این بود که در بین مقام های چهارم تا هفتم احتمال جابجایی دارم. پس از آن در بررسی سید بندی به بن بست رسیدم و هرطور حساب کردم امتیازها جور در نمی‌آمد. پس از آن تلفنی با سرمربی صحبت کردم و توانستیم او را قانع کنم که آیین نامه اشتباه است و گفت که دوباره بررسی می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم.

* رئیس فدراسیون دو دقیقه وقت صحبت نداد

بازیکن تنیس روی میز عنوان کرد: سرمربی در روز بعد همه بازیکنان را جمع کرد و گفت آیین نامه ایراد دارد و اینکه قبول کردند، خودش حرکت خوبی بود. همان زمان امیرحسین هدایی تنها بازیکنی بود که معترض شد، اما سرمربی گفت فدراسیون تصمیم به تغییر گرفته و همه باید تمکین کنند و قرار شد تغییراتی هم انجام شود.

طاهرخانی ادامه داد: ما هم به این امید داشتیم که اصلاح می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد و اعلام کردند همه چیز با همان آیین نامه است. وقتی من این را متوجه شدم تلاش کردم با رئیس فدراسیون صحبت کنم و حتی چند ساعتی هم پشت در اتاقش منتظر ماندم، اما به محض اینکه بیرون آمد، گفت وقت ندارم و شام نخورده‌ام. خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و انتظار داشتم به خاطر آن چند ساعتی که منتظر بودم، دو دقیقه ای فرصت بدهند تا مشکل را بگویم.

* شرایط عادلانه بود، شانسم برای انتخاب شدن بیشتر می‌شد

وی با اشاره به اینکه یکی از اعضای هیات رئیسه به ما اعلام کرد با قارداشی صحبت کرده است، گفت: بعد از اعتراض ما جلسه گذاشتند و سرمربی گفت بازی کنید و جدا از همه اینها برای 6 نفر باقی مانده یک مرحله دیگر برگزار می‌کنیم، اما این فرد به ما گفت با رئیس فدراسیون صحبتی داشته و اعلام کرده فدراسیون اشتباه کرده و بازیکن مقصر نیست. حتی گفتند دیگر لازم نیست در مسابقات باقی مانده هم شرکت کنید و من هم به خانه بازگشتم، اما باز هم اتفاقات دیگری افتاد.

این بازیکن ادامه داد: همان شب با امین احمدیان تماس گرفتند و گفتند بیا و بازی کن و برایت امتیازهایی برای حضور در بین 6 نفر در نظر می‌گیریم، اما هیچ کس به من چیزی نگفت و تماسی نگرفت. پس از آن هیات قزوین انصرافم را به فدراسیون اعلام کرد. مطمئنم اگر مسابقات در شرایط عادلانه ای بود، می توانستم نمایش خوبی داشته باشم. حالا این اتفاق افتاد و نمی‌دانم در آینده شرایط چطور می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول