اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک توکیو چه دستاوردی برای سامورایی‌ها داشت؟

سازمان گردشگری ژاپن از افزایش علاقمندان برای بازدید از این کشور بعد از المپیک خبر داد.

المپیک توکیو چه دستاوردی برای سامورایی‌ها داشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس گزارشات منتشرشده توسط سازمان گردشگری ژاپن (JNTO)، در نتیجه برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو، 380 میلیون نفر از 13 کشور علاقمند به بازدید از ژاپن شده‌اند. این سازمان بعد از مطالعات صورت گرفته، نتیجه گزارشات را منتشر کرد.

استراتژی سازمان گردشگری ژاپن به حداکثر رساندن پتانسیل بازی‌ها، ترویج سفر به مناطق مختلف ژاپن به ویژه برای فعالیت‌های خارج از منزل، قرار دادن ژاپن به عنوان یک مقصد قابل دسترس با زیرساخت‌های بهبود یافته برای افراد دارای معلولیت یا مشکلات حرکتی بود. چین، فرانسه، انگلیس و آمریکا، ژاپن را به عنوان بازارهای اولویت‌دار بر اساس علاقه به بازی‌های توکیو معرفی کرد.

در طول بازی‌های 2020 توکیو، نمایشگاهی در مرکز رسانه‌ای توکیو برای تبلیغ جاذبه‌های منطقه‌ای با همکاری 32 دولت محلی در سراسر کشور برگزار شد. سازمان گردشگری ژاپن با اشتون ایتون دارنده مدال طلای المپیک همکاری کرد تا یک تبلیغ دیجیتالی تولید کند که او را در حال تجربه طبیعت، فضای باز و فعالیت‌های فرهنگی در مناطق مختلف ژاپن نشان می‌دهد. این برنامه در طول چند ماه در 12 کشور نشان داده شد. بیش از 70 درصد از بینندگان گفتند که این تبلیغات الهام بخش آنها برای بازدید از ژاپن است.

نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد 95 درصد بینندگان تجاری برداشت مثبتی از ژاپن داشته و 40 درصد گفتند که این کشور را برای مقصد سفری بعدی خود انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول