اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آزادسازی ۲۷ هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه بالا رود

مدیر اداره امور آب شمال غرب خوزستان گفت: عملیات آزادسازی و رفع تصرف بیش از ۲۷هکتار از اراضی تصرف شده در بستر رودخانه ی بالارود حوزه دزفول انجام شد.

آزادسازی ۲۷ هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه بالا رود

کیسان روئینیان مدیر اداره امور آب منطقه شمال‌غرب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: پس از گزارش گشت و بازرسی و مهندسی رودخانه امور آب شمال‌غرب خوزستان مبنی بر دخل و تصرفات غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه‌ مذکور، با اخذ دستور قضایی، امروز ۲۷ هکتار از تصرفات غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه بالارود تخریب و اعاده به وضع سابق گردید.

وی افزود: اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان و فرماندهی انتظامی و یگان ویژه شهرستان دزفول در انجام این اقدام نیز همکاری داشتند

مدیر اداره امورآب منطقه شمال غرب خوزستان گفت: به منظور اعمال حاکمیت دولت و دستورات مقامات قضایی کشور هر گونه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها ممنوع است و همه دستگاههای اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی باید قبل از هر گونه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌های شهرستان دزفول از امور آب و سازمان آب و برق خوزستان استعلامات لازم را اخذ کنند تا متضرر نشوند.

وی ادامه داد: کار آزاد سازی اراضی بستر رودخانه های شهرستان دزفول در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول