اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادسازی ۲۷۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در پیشوا

سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا گفت: ۵ بنا به متراژ ۳۲۰ مترمربع، ۴ مورد محوطه‌سازی به متراژ ۳۷۰ مترمربع، یک مورد آلاچیق به متراژ ۱۵ مترمربع و ۴ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع، تخریب و در مجموع بالغ بر ۲۷۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

آزادسازی ۲۷۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک‌ نوری فرماندار پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و حسب دستور قضایی، تعدادی از ساخت‌سازهای واقع در اراضی کشاورزی روستای یوسف رضا از توابع بخش مرکزی شهرستان پیشوا با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تخریب شد.

وی گفت: در این‌ اقدام ۵ بنا به متراژ ۳۲۰ مترمربع، ۴ مورد محوطه‌سازی به متراژ ۳۷۰ مترمربع، یک مورد آلاچیق به متراژ ۱۵ مترمربع و ۴ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع، تخریب و در مجموع بالغ بر ۲۷۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: حفظ و‌صیانت از اراضی کشاورزی نیازمند فرهنگ‌سازی عمومی و ایجاد حساسیت در اقشار مختلف مردم و همچنین نظارت و اقدام به موقع از سوی دستگاه‌های مرتبط است تا بتوان از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تبعات اقتصادی و‌ اجتماعی مترتب بر آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول