اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاسکاری اهالی مسکن مهر سی‌سخت میان 2 دستگاه/فرماندار: خواسته‌های مردم به حق است

مسکن شهر سی سخت بیش از ده سال است به بهره برداری رسیده ولی هنوز اهالی از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند.

پاسکاری اهالی مسکن مهر سی‌سخت میان 2 دستگاه/فرماندار: خواسته‌های مردم به حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا به میان اهالی مسکن مهر رفت و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد. 

مسکن مهر واقع در شمال غربی شهر سی سخت بیش از ده سال است به بهره برداری رسیده ولی هنوز از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند، آب آشامیدنی کافی ندارند، خیابان های آنها بر اثر کنده کاری تخریب شده و هیچ فریاد رسی ندارند تا اینکه با تجمع از فرماندار دنا خواستند تا به میان آنها برود و از نزدیک مشکلاتشان را ببیند.

نماینده اهالی مسکن مهر در این دیدار خواهان آسفالت خیابان‌ها، حل وفصل مشکل آب آشامیدنی، احداث یک واحد نانوایی، سوپر مارکت و محلی مناسب برای پارک تفریح کودکانشان هستند که از فرماندار دنا خواستار پیگیری وحل و فصل این مشکلات شدند. 

این نماینده اهالی گفت: زمینی‌هایی از قبل در مسکن مهر برای نانوایی، سوپر مارکت  و پارک در نظر گرفته شده بود که اکنون وقتی به بنیاد مسکن مراجعه می‌کنیم، می‌گویند واگذار به شهرداری شده و موقعی که به شهرداری مراجعه می کنیم می گویند هنوز بنیاد مسکن تحویل نداده و این وسط اهالی مسکن مهر بین شهرداری و بنیاد مسکن گیر کرده‌اند و بلاتکلیف و دور از همه امکانات که جا دارد فرماندار به جد پیگیر مشکلات اهالی مسکن مهر باشد.

 کورش درخشان زاده فرماندار دنا در میان اهالی مسکن مهر سی سخت گفت: تمام خواسته های شما به حق است و باید از تمامی امکانات اولیه رفاهی و بهداشتی بهره‌مند باشید و به همین منظور هفته آینده جلسه‌ای با حضور تمامی دستگاه های خدمات رسان و ادارات مرتبط برگزار خواهیم کرد و همه مشکلات موجود را در آنجا مطرح می‌کنیم و از دستگاه‌های مرتبط خواهان حل و فصل این مشکلات هستیم.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول