اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تجهیز کارگاه‌های اشتغال‌زایی در زندان عادل آباد

استاندار فارس گفت: کارگاه اشتغال زندانیان برای بانوان و آقایان در زندان با کمک خیران و استانداری، تدارک دیده شده که تجهیز و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تجهیز کارگاه‌های اشتغال‌زایی در زندان عادل آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه با همراهی مدیران دستگاه قضایی در فارس، از زندان عادل آباد بازدید و اقدامات لازم برای آزادی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد را مورد بررسی قرار داد.

استاندار فارس گفت: کارگاه اشتغال زندانیان برای بانوان و آقایان در زندان با کمک خیران و استانداری، تدارک دیده شده که تجهیز و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر توجه به سلامت زندانیان، بیان کرد: با کمک خیران برای تجهیز زندان عادل آباد به دستگاه سونوگرافی و ارسال نتایج به آزمایشگاه‌های خیریه برای سلامت بیشتر زندانیان هماهنگی‌هایی انجام شد.

او خاطرنشان کرد: برای تجهیز کارگاه تولیدی زندان عادل آباد شیراز هم به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تهیه دستگاه سونوگرافی و آزمایش هم خیران ورود می‌کنند تا اشتغال و سلامت زندانیان هم بیش از گذشته ارتقاء یابد.

ایمانیه بر امکان برخورداری زندانیان از پزشک خانواده مخصوص زندان تاکید کرد و گفت: با این شرایط هم سلامت زندانیان تامین می‌شود و هم برای دارو و درمان هزینه کمتری پرداخت می‌کنند.
استاندار فارس همچنین با بیان اینکه برای آزادی ۴۰ نفر از بانوان و ۱۴ نفر از آقایان برنامه ریزی انجام شده، افزود: برای آزادی این تعداد، احتیاج به بیش از ۵۱ میلیارد تومان اعتبار است که با کمک دادگستری، امور زندان‌ها، اتاق بازرگانی و استانداری از طریق کسب رضایت، اعسار و پرداخت مالی، تامین می‌شود.

ایمانیه افزود: ۱۹۶ میلیون تومان برای آزادی ۱۴ نفر آقا و ۵۱ میلیارد هم برای آزادی بانوان مورد نیاز است که با توجه به صحبت انجام شده نصف مبلغ را از طریق رضایت؛ ۱۵ میلیارد اعسار و مابقی با کمک استانداری و اتاق بازرگانی به تدریج پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول