اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رضایی: تندروان باید پاسخگو باشد/ شرط‌بندی نه، بازیکنان جنگنده نبودند

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: شکست تیم در مرحله پلی‌آف ربطی به شرط‌بندی نداشت، بلکه به جنگندگی بازیکنان مربوط بود.

رضایی: تندروان باید پاسخگو باشد/ شرط‌بندی نه، بازیکنان جنگنده نبودند

پیمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ارومیه و انصراف از میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ارومیه قلب تپنده والیبال ایران است. همه مصمم بودند تا این مسابقات در ارومیه برگزار شود، اما متاسفانه نداشتن زمان کار را برای ما سخت کرد. تا لحظه آخر موضوع را پیگیری کردیم، اما عملیاتی شدن این موضوع مستلزم زمان بود که ما نداشتیم. بحث اصلی موضوع مالی است. باید تامین مالی و طلب‌ها پرداخت می‌شد. رایزنی‌های خوبی انجام دادیم، اما چون زمان نداشتیم نتوانستیم کارها را به سرعت انجام دهیم. 

وی درخصوص نتایجی که تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر کسب کرد، گفت: تیم شهرداری ارومیه با توجه به اینکه از ابتدای فصل با حضور تندروان، یکی از مربیان خوب و با دانش کشور تیم خوبی را بسته بود اهداف بزرگی داشت. با توجه به مصدومیت مجرد و سایر مصدومیت‌ها روند تیم از حالت عادی خارج شد.

رضایی ادامه داد: تیم به باخت‌های متوالی عادت کرده بود، اما مجموعه باشگاه تلاش کرد تا شرایط را بهبود ببخشد. درمورد مسائل فنی تندروان باید پاسخگو باشد تا خانواده والیبال ارومیه در جریان همه چیز قرار بگیرد. قطعاً همه مردم و هواداران ارومیه ناراحت هستند و باید کاری کنیم که این نتیجه در تاریخ والیبال ارومیه تکرار نشود. 

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درمورد دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: مصدومیت‌ها و مشکلات روحی و فنی از دلایل اصلی این ناکامی است، چراکه باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ایرادی وجود نداشته باشد.

وی درمورد اظهارات تندروان مبنی بر اینکه امیدوارم کسی در ارومیه از این نتایج خوشحال نباشد، گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است. در شهرهای والیبالی انتظارات مردم بالا است. در ارومیه همه والیبال بلد هستند و برای آنها نتایج کسب شده اصلاً خوشایند نیست. ما دوست داشتیم که بازیکنان بجنگند و ببازند. بحث ما برد و باخت نیست و دغدغه اصلی ما جنگندگی تیم و بازیکنان است. از زحمات همه تشکر می‌کنم و می دانم که برد و باخت بخشی از ورزش است، اما در برخی از بازی‌ها خبری از جنگندگی در تیم نبود. 

رضایی درخصوص عملکرد مشکوک بازیکنان در مرحله پلی‌آف تصریح کرد: بحث شرط‌بندی و تبانی یا کم‌کاری مطرح نیست، چون می‌دانم بازیکنان قطعاً وارد موضوعات شرط‌بندی نمی‌شوند. بازیکنان توان واقعی خود را نشان ندادند و کادر فنی باید موضوعات اصلی را بررسی و اعلام کند. درمورد ادامه همکاری با تندروان هم باید جلسه‌ای برگزار و موضوع را مطرح کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول