اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی بسکتبال سوریه: نتوانستیم ایران را کنترل کنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه گفت: ایران تیم خوبی است و نتوانستیم آنها را کنترل کنیم.

سرمربی بسکتبال سوریه: نتوانستیم ایران را کنترل کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، خاویر خوارز پس از شکست ۸۰ بر ۶۸ مقابل ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: به ایران تبریک این برد را تبریک می‌گویم.آنها بهتر از ما بازی کردند، خیلی تلاش کردیم که آنها را کنترل کنیم، اما نشد.

وی ادامه داد: در مسیر درستی قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا پنجره آخر بهتر هم شویم. دوباره در کاپ آسیا با ایران بازی داریم و سعی می کنیم شکست شان دهیم.

سرمربی اسپانیایی سوریه در مورد اینکه شما از اسپانیا آمدید و آیا جمشیدی می تواند در اروپا بازی کند، گفت: او یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و البته که می تواند در اروپا بازی کند.

خوارز در مورد حضور تماشاگران در سالن گفت: آنها حمایت خوبی از تیم شان کردند و بازیکن ششم محسوب می‌شوند و وقتی در سالن حضور دارند، انرژی می دهند.

به گزارش فارس، آنتونی باکار بازیکن سوریه هم عنوان کرد: ایران تیم خوبی بود و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. یک پنجره دیگر باقی مانده و تمام تلاش مان را برای برد می کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول