اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری ساری

مسوول واحد ایثارگران شهرداری مرکز مازندران گفت: همه فرزند شهید و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری ساری تبدیل وضعیت شدند.

فارس من| تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «عدم اجرای قانون جامع ایثارگری در شهرداری ساری  »خواستار پیگیری این سوژه شدند.

محمد لزگی مسؤول واحد ایثارگران شهرداری مرکز مازندران درباره روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری مرکز استان، اظهار کرد: در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری پیرامون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانباز بالای ۷۰ درصد، ۱۵ نفر پس از تاییدیه اداره حراست و گزینش به دفتر امور شهری استانداری مازندران معرفی شدند و هیچ فرزند شهید و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری ساری وجود ندارد که تبدیل وضعیت نشده باشد.

وی گفت: تعداد ۱۶ نفر از فرزندان شهید هم در راستای اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ و با عنایت به رزرو پست سازمانی  در سال ۹۹ به اداره حراست و گزینش استانداری مازندران  و پس از تاییدیه، این افراد برای دفتر شهری استانداری مازندران معرفی شدند و منتظر پاسخ مجوز استخدام هستیم تا احکام آنها صادر شود.

مسوول واحد ایثارگران شهرداری ساری افزود: تعداد ۱۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد پذیرفته شده در آزمون که در شهرداری ساری شاغل نبودند هم به گزینش استانداری معرفی شدند.

لزگی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بند (و) ماده ۴۴ تمامی نیروهای قراردادی و پیمانی واجد شرایط بند مذکور که تا قبل از سال ۱۳۹۵ در شهرداری مشغول به خدمت بوده‌اند هم به حراست و گزینش و سپس دفتر امور شهری استانداری معرفی کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

وی یادآور شد: باتوجه به مکاتبات و جلسات متعدد پیرامون اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه با سازمان شهرداری‌های کشور و استانداری مازندران در خصوص وجود نداشتن پست سازمانی بلاتصدی به تعداد حدود هزار نفر، تاکنون نسبت به تعیین وضعیت این عزیزان به شهرداری ساری ابلاغ نشده است.

مسوول واحد ایثارگران شهرداری ساری با اشاره به اقدامات شهرداری ساری درباره تبدیل وضعیت ایثارگران، تصریح کرد: در این زمینه آنچه بر عهده شهرداری ساری است انجام داده‌ایم و باقی امور، نیازمند همکاری گسترده دیگر دستگاه‌ها است.

لزگی با گلایه از سایر دستگاه‌هایی که باید در این زمینه همکاری کنند، گفت: انتظار داشتیم در سفر اخیر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور به مازندران، در جلسه شورای ترویج ایثار، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری ساری در دستور کار قرار گیرد اما نه تنها در دستور کار نبود بلکه حتی اشاره‌ای هم به آن نشد؛ در صورتی‌که حضور رئیس بنیاد شهید می‌توانست در این زمینه کارگشا باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول