اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح منزل مسکونی محرومان در بابلسر

منزل مسکونی به مساحت ۷۵ مترمربع و با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان از سوی مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج بابلسر، اعطای ۴۰ میلیون وام، ۲۰ میلیون بلاعوض از سوی بنیاد مسکن،۱۰ میلیون تومان بلاعوض از سوی بهزیستی افتتاح شد.

افتتاح منزل مسکونی محرومان در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، منزل مسکونی به مساحت ۷۵ مترمربع و با هزینه ۴۰۰میلیون تومان از سوی مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج بابلسر با اعطای ۴۰ میلیون وام، ۲۰ میلیون بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض از سوی بهزیستی افتتاح شد.

مصطفی بازوند فرمانده بسیج ناحیه بابلس با اشاره به اینکه ۴ واحد دیگر خارج از سقف امسال با بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: امسال در تکمیل و ساخت مسکن محرومان یک جهشی خوبی را داشتیم که این چهار واحد و واحدهای سهمیه سال ۱۴۰۱ را  تا شهریور سال آینده به اتمام خواهیم رساند.

محمد طلوعی رئیس مجمع خیران محرومیت‌زدایی بسیج بابلسر گفت: این مجمع طی ۳ سال گذشته بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت مسکن محرومان جامعه انبوه‌سازان شهرستان در کنار ما هستند، افزود: ترمیم و نوسازی ۲۷ منزل سیل‌زده با اعتبار ۲ میلیارد تومانی و ساخت ۶ واحد و بازسازی یک واحد مسکونی و حدود یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان هزینه شد.

طلوعی اضافه کرد: امسال ۱۰ واحد مسکونی را برعهده داشتیم که تاکنون ۶ واحد (سه واحد در بی‌بی‌سرروضه، یک واحد خشکرود، یک واحد باقرتنگه و یک واحد مقریکلا) را تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش ساخت، نوسازی و بهسازی مسکن محرومان هزینه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴ واحد با پیشرفت ۶۰ درصدی ( یک واحد در بهنمیر، یک واحد در خشکرود و یک واحد دیگر در مقری‌کلا) در حال ساخت است.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول