اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

توانمندسازی گروههای محروم با کاشت درختان مثمر/ «درخت یاری» در تامین هوای پاک موثر است

مسئول مرکز حرکت های مردمی و جهادی بنیاد علوی گفت: پویش «درخت یاری» علاوه بر اینکه به کسب درآمد گروههای محروم و توانمندسازی آنها منجر می شود، طی سالهای آینده در گسترش هوای پاک موثر خواهد بود.

توانمندسازی گروههای محروم با کاشت درختان مثمر/ «درخت یاری» در تامین هوای پاک موثر است

به گزارش خبرنگار فارس، مصطفی یخچالی مسئول مرکز حرکت های مردمی و جهادی بنیاد علوی در نشست خبری دومین پویش ملی درخت‌یاری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه این پویش مردمی است و مجموعه علوی به عنوان بزرگترین حامی در راستای ماموریت های محوله اش همچون همراه گروههای جهادی و مردمی شد، گفت: در واقع ما به عنوان تسهیلگر و حامی عمل کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف این مرکز حمایت از مجموعه های محیط زیستی و فعال  کشاورزی است افزود: ما فعالان عرصه های مختلف  را حمایت می کنیم و یکی از خدمات ماندگار که بعدها ثمراتش را مردم می ببیند و در بوم منطقه و کسب درآمد و هوای پاک تاثیر خواهد داشت. همین پویش درخت‌یاری خواهد بود.

یخچالی با تاکید بر اینکه رویکرد ما توانمندسازی است، گفت: یکی از راههای  که در روستاها مردم می توانند از طریق آن  امرار معاش کنند همین درختکاری است.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، نقش حلقه های میانی تعیین شده است، گروههای جهادی و مردمی را از جمله این گروهها عنوان کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول