اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری جشنواره دستاوردهای اندیشکده‌های بسیج اساتید

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری جشنواره‌ شهیدچمران برای ارائه محصولات برتر اندیشکده‌های این سازمان در نیمه اول اسفندماه خبر داد.

برگزاری جشنواره دستاوردهای اندیشکده‌های بسیج اساتید

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از برگزاری جشنواره ارائه و انتخاب محصولات برتر اندیشکده‌های نهضت استادی بسیج در تاریخ 11 اسفندماه در سالن شهید شهریاری این سازمان خبر داد و گفت: این جشنواره به نام استاد شهید مصطفی چمران نامگذاری شده و دستاوردها و بسته‌های برتر ارائه شده از سوی اندیشکده‌های مسأله محور در سال جاری در آن معرفی خواهد شد. 

آرایی ضمن بیان فلسفه وجودی اندیشکده‌های بسیج اساتید گفت: این اندیشکده‌ها در ذیل کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها، با رویکرد جهادی و به منظور ارائه راهبرد و راه حل برای مسایل و معضلات کشور، در چارچوب اسناد بالادستی و در سطوح فراملّی، ملّی، استانی و محلّی، اقدام به بررسی‌های علمی و سیاست پژوهی نموده و ضمن تصمیم‌سازی برای کارگزاران نظام، به مطالبه آن از طریق اشاعه و گفتمان سازی می‌پردازند.

مسئول اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به رویکرد اندیشکده‌ها مبتنی بر جهاد تبیین، تأکید کرد: در عرصه جهاد تبیین نظام مسایل، اندیشکده‌ها مبتنی بر رویکرد ظرفیت- راه حل، به صورت عالمانه و در چارچوب مأموریت‌های عرصه‌ای و موضوعی وارد احصای نظام مسایل شده و به ارائه راه حل‌های کاربردی برای کمک به حکمرانان نظام اسلامی می‌پردازند.  

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: در این جشنواره از محصولات برتر اندیشکده‌های بسیج اساتید در مرکز و استان‌ها تقدیر می‌شود و بسته‌ها و گزارش‌های تولید شده از سوی آنها به مراجع ذی‌ربط برای بکارگیری در سیاستگذاری ارسال خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول