اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آخرین قیمت گوشت و مرغ در اراک/ افزایش مصرف گوشت با شیوع کرونا

رئیس اتحادیه موادپروتئینی اراک آخرین قیمت گوشت و مرغ در آستانه شب عید را اعلام کرد.

آخرین قیمت گوشت و مرغ در اراک/ افزایش مصرف گوشت با شیوع کرونا

عزت‌الله علی‌همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در حال حاضر و در ایام نزدیک به پایان سال هر کیلو گوشت گوسفندی به قیمت 155 هزار تومان و گوشت گوساله به قیمت هر کیلو 145 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: گوشت منجمد نیز به ازای هر کیلو 110 هزار تومان به فروش می‌رسد که با توجه به تفاوت قیمت نه چندان بالای آن با گوشت گرم مردم ترجیح می‌دهند گوشت گرم خریداری کنند.

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک افزود: بعد از شیوع کرونا میزان مصرف گوشت در بین مردم افزایش یافته، به طوری که میزان کشتار ماهانه از 10 هزار راس گوسفند به 12 هزار راس و گوساله از هزار راس به یک هزار و 200 راس افزایش یافته است.

علی‌همتی گفت: مرغ نیز در حال حاضر با قیمت هر کیلو31 هزار تومان به فروش می‌رسد و  میانگین روزانه بین 60 تا 65 تن کشتار می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت مرغ و گوشت در شب عید بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود افزایش قیمت و یا کمبودی در بحث مرغ و گوشت شب عید در اراک وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول