اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رایزنی با سازمان هواپیمایی اوکراین و ایکائو برای انجام پرواز فوق‌العاده به کیف‌

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: رایزنی‌ها با سازمان هواپیمایی اوکراین و سازمان جهانی هواپیمایی کشوری انجام شده است تا مجوزهای انجام پرواز به اوکراین برای بازگشت ایرانیان مقیم این کشور صادر شود.

رایزنی با سازمان هواپیمایی اوکراین و ایکائو برای انجام پرواز فوق‌العاده به کیف‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد محمدی‌بخش در برنامه شبکه خبر درباره اعزام هواپیمایی برای بازگشت ایرانیان مقیم اوکراین اظهار داشت: برابر دستور معاون اول رئیس جمهور تمهیدات لازم برای بخش ترابری هوایی اتباع ایرانی مقیم‌ اوکراین انجام‌ و یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای تردد آنها در نظر گرفته شد‌.

وی تأکید کرد: به محض صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان هواپیمایی اوکراین و شروع فعالیت پروازی آنها این امکان وجود دارد که به کیف پرواز کنیم اما در غیر این صورت اگر ایرانیان مقیم اوکراین خود را به کشورهای همجوار اوکراین برسانند، ما می‌توانیم برای آنها پروازی داشته باشیم و بلافاصله از طریق هوایی به کشور منتقل می‌شوند‌.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای این پرواز در هما انجام شده است، اظهار داشت: ما هواپیما را از چرخه عملیاتی خود خارج کرده و منتظر صدور مجوز پروازی هستیم و به محض صدور مجوز کمتر از ۳ ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم بود اما شرط آن، صدور مجوز از سوی نهادهای بین‌المللی است‌.

محمدی‌بخش ادامه داد: در این باره رایزنی‌ها از طریق وزارت امور خارجه، سفارت ایران در اوکراین و همچنین سازمان جهانی هواپیمایی کشوری انجام شده است تا مجوزهای انجام این پرواز را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول