اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی شهرداری ارومیه پس از شکست: بدترین روز زندگی ام را پشت سر می گذارم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: پارسال با قهرمانی لیگ برتر یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را در سالن فدراسیون تجربه کردم و امروز یکی از بدترین روزهایم را پشت سر می‌گذارم.

سرمربی شهرداری ارومیه پس از شکست: بدترین روز زندگی ام را پشت سر می گذارم

به گزارش فارس از ارومیه، محمدرضا تندروان روز پنجشنبه پس از باخت تیمش مقابل پیکان تهران و حذف از رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو خبری اظهار کرد: امیدوارم امشب هیچکس در ارومیه از این شکست تلخ خوشحال نباشد.

وی افزود: امروز به شکل تحقیرآمیزی مقابل پیکان تهران شکست خوردیم و باید علت آن را با دقت بررسی کنیم چرا که شکست با نتیجه ۲۵ بر ۹ در ست سوم نشانگر این است که کلا بازی را رها کرده‌ایم.

تندروان گفت: بخاطر مردم و هواداران ارومیه ای خیلی مایه گذاشتیم و باور کنین هیچکدام از بازیکنانم کم نگذاشتند و مطمئنم که تک تک بازیکنان دوست داشتند که به خاطر اعتبار خودشان و مردم ارومیه بجنگند اما باید قبول کرد که امروز روز ما نبود.

وی اضافه کرد: شرمنده مردم ارومیه هستم و از ناراحتی آنان بسیار نگران هستم.

تندروان گفت: صحبت کردن در خصوص مصدومیت و بیماری بازیکنان در این برهه زمانی بهانه محسوب می شود درست است ما در طول فصل با مشکلات زیادی همچون شکستگی دست بهبودی، شکستگی پای غلامی، بیماری مصطفی وند، سرلک و مجرد مواجه بودیم ولی امروز با یک تیم کامل به میدان رفتیم و مشکلات گذشته دلیل منطقی برای شکست امروز نیست.

وی افزود: شکست امروز اتفاق تلخی برای من، کادر فنی و همه بازیکنان شهرداری ارومیه بود که به بدترین شکل ممکن رخ داد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدارش در مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول