اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه در ایلام

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز رضا طاهری مدیرکل امداد استان ایلام در نشست هماهنگی برگزاری هفته احسان و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه از تاریخ  ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه در این استان برگزار می شود که روز ۱۲ اسفند پایگاه‌های اصلی در مناطق و معابر شهری، ۱۳ اسفند در مکان‌های برگزاری نماز جمعه و ۱۴ اسفند نیز در سطح مدارس استان برگزار می‌شود و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هر میزان کمکی که از طریق مدارس جمع آوری می‌شود در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می‌شود. 

وی با عنوان اینکه با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مدارس این جشن در مدارس احتمالا بصورت مجازی برگزار شود تصریح کرد: از مدیریت آموزش و پرورش انتظار داریم از طریق سامانه شاد زمینه مشارکت دانش آموزان و خانواده‌های آنها در جشن نیکوکاری و کمک به دانش آموزان نیازمند فراهم شود. 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و بیماری کرونا و ضرورت کاستن از تبعات این مشکلات، تلاش می‌شود تهیه اقلام ضروری مورد نیاز خانواده‌ها از جمله سبدهای معیشتی، لوازم تحصیلی،ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشارکت مردم نیکوکار استان در اولویت قرار گیرد. 

وی با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۳۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۶ هزار نفر در این استان از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند افزود: از این جمعیت، ۱۲ هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار و ۱۸ هزار نفر سالمندان و ازکارافتادگان سرپرست خانوار هستند که نیاز به کمک ویژه دارند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول