اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اعتراف رانگنیک به نمایش منچستریونایتد؛ نقشه ما به سطل آشغال رفت

سرمربی منچستریونایتد از نمایش ضعیف تیمش در نیمه اول شدیدا انتقاد کرد و از خراب شدن نقشه‌اش پس از گل زودهنگام فلیکس گفت.

اعتراف رانگنیک به نمایش منچستریونایتد؛ نقشه ما به سطل آشغال رفت

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچستریونایتد به مصاف اتلتیکومادرید رفت و در یک بازی سخت و هیجانی به تساوی یک بر یک رسید.

رالف رانگنیک که با تعویض طلایی خود توانست نتیجه بازی را به تساوی کشاند، در خصوص نمایش ضعیف شاگردانش در نیمه اول صحبت کرد.

سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که برنامه‌اش به دلیل گل زود هنگام اتلتیکومادرید خراب شدو مجبور شد آن را به سطل زباله بیاندازد.

رانگنیک گفت: نمی‌دانم بازی را نجات دادم یا نه ولی پس از نمایش نیمه اول، ما فقط باید بهتر بازی می‌کردیم. نمایشی که ما در نیمه اول داشتیم برای من غیرقابل باور است. بدون تمرکز، بدون جنگندگی و برای همین بود که انقدر به مشکل برخوردیم.

سرمربی یونایتد اظهار داشت: نیمه دوم بهتر شد، مالکیت بازی را در اختیار گرفتیم و شاید اگر 10 دقیقه بازی طولانی‌تر بود به پیروزی هم می‌رسیدیم. ما باید در نیمه اول بهتر بازی می‌کردیم و نمایش ما ، مرا خیلی ناامید کرد.

رانگنیک اظهار داشت: ما خیلی نگران بودیم و چه توپ را داشتیم و چه توپ را نداشتیم، خطر نمی‌کردیم و بی‌زهر بازی می‌کردیم. ما در نیمه اول فقط در نیمه خودمان بودیم و این نمایش مقابل اتلتیکو قطعا به مشکل برخواهد خورد.

وی در انتها ادامه داد: گل آنها به شکلی بود که نمی‌توان آن را دفاع کرد. یک سانتر بی‌نظیر و یک ضربه عالی. ما باید بدون ترس بازی کنیم. نیاز داریم به عمق دفاع بزنیم و مثل گلی که زدیم حمله کنیم. پس از 7 دقیقه ما یک بر صفر عقب افتادیم و مسلما نقشه من خراب شد و باید آن را به سطل آشغال می‌انداختم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول