اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پلی‌آف لیگ برتر والیبال| شکست دور از انتظار آملی‌ها/ عطایی: روز خوب فولاد و روز بد ما بود

فولاد سیرجان که با کسب رتبه هفتم جدول مقدماتی به پلی‌آف لیگ برتر والیبال صعود کرده بود، به پیروزی ارزشمندی در نخستین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی برابر هراز آمل دست یافت.

پلی‌آف لیگ برتر والیبال| شکست دور از انتظار آملی‌ها/ عطایی: روز خوب فولاد و روز بد ما بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه  چهارم اسفند) به پایان رسید. در آخرین دیدار دور رفت تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان (مدافع عنوان قهرمانی) به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان در این مسابقه که به مدت 126 دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برداشته باشند. تیم لبنیات هراز آمل که در ست سوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 23 نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای بقا در این رقابت‌ها به نتیجه دیدارهای دوم (ششم اسفند) و سوم (هشتم اسفند) باشد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی (18 برد و 52 امتیاز) مرحله گروهی را تمام کردند. فولاد سیرجان ایرانیان نیز با 13 برد و 38 امتیاز به عنوان تیم هفتم جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. نتیجه دو دیدار دور مقدماتی دو تیم در هفته‌های یازدهم و بیست‌وچهارم به سود آملی‌ها تمام شد و فولاد سیرجان در بازی امروز یکی از ناکامی‌ها را جبران کرد.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. مسعود ذوقی، محمد عشق‌دوست و مسعود یزدان‌پناه به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. در ست چهارم این مسابقه علی یوسف‌پور از تیم فولاد سیرجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل از داور اول کارت زرد دریافت کردند.

به این ترتیب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی تیم‌های پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مقاومت شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید.

قرا امتیازآورترین بازیکن میدان شد

رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل با کسب 26 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم فولاد سیرجان نیز مجتبی قلی‌زاده با 17 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم فولاد سیرجان در مجموع ست‌های این مسابقه 97 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 54 پوئن در حمله، 15 امتیاز در دفاع، سه امتیاز سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم هراز بود.

نماینده آمل نیز در این مسابقه در مجموع 86 امتیاز کسب کرد که شامل 53 امتیاز حمله، 9 دفاع، دو امتیاز سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم سیرجان بود.

اسفندیار: بازی از دست‌مان خارج شد

امیرحسین اسفندیار در ارزیابی عملکرد لبنیات هراز آمل مقابل فولاد سیرجان گفت: نتیجه این بازی برایمان دور از انتظار بود. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. در دو ست نخست بسیار بد کار کردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم.

بازیکن لبنیات هراز آمل تصریح کرد: در ست سوم شرایط تا حدودی پایاپای و سخت شد. در نیمه‌های ست چهارم یکسری اشباهات داشتیم و در نهایت بازی از دست‌مان خارج شد و با نتیجه سه بر یک شکست خوردیم.

وی ادامه داد: قطعاً به‌ خوبی ریکاوری می‌کنیم تا عملکرد بهتری در بازی دوم داشته باشیم و نتیجه دل‌خواهمان را به‌دست آوریم.

عطایی: روز خوب فولاد و روز بد ما بود

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل در مورد شکست سه بر یک تیمش مقابل فولاد سیرجان در بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: این بازی در روز خوب تیم فولاد و روز بد تیم هراز برگزار شد. بازیکنان ما در این دیدار کلکسیونی از اشتباهات داشتند و بسیار پر خطا و ساده والیبال بازی و شرایط را برای پیروزی تیم حریف مهیا کردند.

سرمربی تیم والیبال هراز ادامه داد: تیم حریف بسیار خوب جنگید و تلاش کرد از نقاط ضعف ما به درستی استفاده کند تا یک بازی مهم را به سود خود پایان دهد.

 عطایی گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم و توضیحات و توصیه‌های لازم را در مورد دیدارهای این مرحله به بازیکنان گفته بودیم اما بازیکنان ما خیلی به این موضوع واقف نشدند و هنوز موفقیت‌های دوره برگشت را با خود حمل می‌کردند.

وی عنوان کرد: هنوز چیزی از دست نداده‌ایم و در ابتدای راه هستیم. مرحله اول را با شکست پشت سر گذاشتیم ولی مراحل بعدی را به راحتی از دست نخواهیم داد. این شکست تلنگری برای تیم ما بود.

رضایی: روی نقاط ضعف‌مان کار کرده بودیم

سعید رضایی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل هراز آمل در بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به دیدارهایی که در مرحله گروهی مقابل هراز برگزار کرده بودیم، می‌دانستیم این تیم شرایط بسیار خوبی دارد و ما را شکست داده است. به همین خاطر بازیکنانم باانگیزه در زمین ظاهر شدند و با توجه به آنالیزی که انجام داده بودیم، نتیجه خوبی گرفتیم.

رضایی گفت: در یک هفته‌ای که برای تمرین فرصت داشتیم روی نقاط ضعف خودمان کار و آنها را برطرف کردیم. در نهایت موفق شدیم با همت بازیکنان و آنالیز کادر فنی برنده شویم. این بازی تمام شده است و تیم را برای بازی دوم آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول