اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

زاکانی: جریان جهادی برای ساخت مسکن از برنامه‌های شهرداری است

شهردار تهران با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت ما ساخت مسکن همراه با نوسازی شهری است، گفت: جریان جهادی در جهت ساخت مسکن و اثرگذاری در این حوزه از برنامه های شهرداری تهران است.

زاکانی: جریان جهادی برای ساخت مسکن از برنامه‌های شهرداری است

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شهردار پایتخت در نخستین جلسه «قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران» گفت: جریان جهادی در جهت ساخت مسکن و اثرگذاری در این حوزه برنامه شهرداری تهران است. امید که تلاش‌ها مقبول درگاه خداوند تعالی باشد.

شهردار تهران ادامه داد: مهم‌ترین اولویت ما تولید مسکن همراه با نوسازی شهری برای تغییر چهره شهر و برای کم کردن فاصله شمال و جنوب شهر است.

وی افزود: برای نمایش واضح معماری ایرانی اسلامی در شهر باید به ساختمان‌هایی که نمایشگر این معماری هستند، امتیاز ویژه داد. هدف ساختن تنها نیست، هدف خلق هویت جدید و ایجاد عدالت برای شهر و نزدیک کردن مناطق مختلف شهر به یکدیگر است. خلق هویت ایرانی-اسلامی جزو لاینفک وظایف ما است.

زاکانی همچنین بیان کرد: زحمت معاونت معماری بروزرسانی نمای ساختمان‌ها و تسری الگوهای ایرانی-اسلامی در معماری شهری است.

شهردار تهران با بیان اینکه ساخت‌وساز در زمین‌های شهرداری هم باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: نباید ساختمان‌سازی برای کارمندان شهرداری را هم فراموش کرد. ساخت این ساختمان‌ها برای آن ها می‌تواند امید و انگیزه بیشتر ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول