اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی جام تختی| اجرای فن سنجاب پرنده و اخراج یک مربی به خاطر اعتراض

یکی از کشتی گیران حاضر در جام تختی از فن سنجاب پرنده برای غلبه بر حریف استفاده کرد که موفق نبود.

کشتی فرنگی جام تختی| اجرای فن سنجاب پرنده و اخراج یک مربی به خاطر اعتراض

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز اول مسابقات کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات راه یافته به فینال در اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم امروز (4 بهمن) در اهواز به پایان رسید. این سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی است و بعد از این پیکارها اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

* مبارزه نیمه‌نهایی رسول گرمسیری و جمال اسماعیلی در حالی با برتری گرمسیری به پایان رسید که به تماشاگران اندک حاضر در سالن بوستان به دلیل مبارزه یک کشتی‌گیر خوزستانی برابر حریف، به شدت سروصدا کرده و توجهات را به خود جلب می‌کردند. محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی نیز با دقت این مبارزه را زیر نظر داشت.

* محمدمهدی غلامپور کشتی‌گیر جوان حاضر در این دوره از رقابت‌ها بعد از اینکه در نیمه نهایی با اختلاف یک امتیاز مغلوب مهدی جواهری شد، روی تشک و در سالن گرم به شدت گریه می‌کرد.

* کشتی آرمن ملکیان ارمنی و شیرزاد بهشتی طلا به دلیل مصدومیت جزئی نماینده کشورمان ثانیه‌هایی کوتاه برای درمان متوقف شد. مربی بهشتی طلا در این مبارزه به دلیل ورود روی تشک و اعتراض به داوری، کارت زرد گرفت. 

* دبیرکل فدراسیون کشتی تونس که همراه تیم سه نفره کشورش به ایران آمده، هم در سالن مسابقات حضور دارد.

* در زمان برگزاری یک مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی، اسکوربرد خراب شد.

* مربی محمد غلامی کشتی‌گیر وزن  ۷۲ کیلوگرم در مبارزه با اشکان سعادتی‌فر به دلیل اعتراض، کارت قرمز گرفته و اخراج شد. او که نسبت به این مسئله اعتراض داشت، در این رابطه با محمد مصلایی‌پور رئیس کمیسیون داوران نیز صحبت کرد.
غلامی که این مبارزه را واگذار کرد، در ثانیه‌های پایانی در حالیکه تنها یک امتیاز از حریف عقب بود، چند بار فن موسوم به سنجاب پرنده را اجرا کرد که البته نتوانست از آن امتیازی به دست آورد.

* محمد مختاری که به فینال وزن 72 کیلوگرم جام تختی رسید، همراه با دو سه کشتی‌گیر دیگر بعد از پایان کشتی‌های‌شان نزد محمد بنا رفته و در مورد نحوه مبارزه‌شان با سرمربی تیم ملی صحبت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول