اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

قاچاق مواد مخدر با اتوبوس/ کشف ۱۲۱ کیلو تریاک!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۲۱ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

قاچاق مواد مخدر با اتوبوس/ کشف ۱۲۱ کیلو تریاک!

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 121 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مواصلاتی تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه هشتم این پلیس از اقدامات مجرمانه راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری و همدستش مطلع شدند که با مسافرت به استان های مرزی ضمن تهیه مواد مخدر آن را به شهر تهران انتقال می دهد.

وی عنوان کرد: تردد متهمان تحت کنترل در آمد تا اینکه بامداد امروز ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به شهر تهران اتوبوس مسافربری را در نزدیکی شهر تهران شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 121 کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده و همدستش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول