اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هدیه زندگی با اهدای عضو پدر 45 ساله برازجانی

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از یازدهمین ایثار ماندگار در سال جاری خبر داد.

هدیه زندگی با اهدای عضو پدر 45 ساله برازجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا باقری رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از یازدهمین ایثار ماندگار در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تأیید مرگ مغزی غلامعلی براتی توسط تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و پزشکان تأیید کننده و با رضایت و ایثار خانواده مهربان و نوع‌دوست آن جان‌بخش جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدای عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شد.

باقری اضافه کرد: مرحوم غلامعلی براتی به علت سکته مغزی ۶ روز در بیمارستان شهید گنجی بستری شده بود که بعد از تأیید مرگ مغزی ایشان توسط تیم پیوند، سحرگاه چهارم بهمن‌ماه عمل اهدای عضو انجام شد.

وی با بیان اینکه با اقدام ایثارگرانه این خانواده، چند هم‌وطن از مرگ حتمی نجات یافتند تصریح کرد: کبد و هر دو کلیه این پدر ۵۴ ساله برازجانی برای پیوند به نیازمندان به دریافت عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز ارسال شد.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ۹۱ اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: این اقدام یازدهمین اهدا عضو در سال جاری در استان بوشهر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول