اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان‌ها همزمان با روز شهید/20 برنامه در روز شهید اجرا می‌شود

مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان‌ها همزمان با روز شهید خبر داد.

آغاز ساخت فیلم شهدای شاخص استان‌ها همزمان با  روز شهید/20 برنامه در روز شهید اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید حقیقی مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه‌شنبه ۳ اسفند ماه در حاشیه نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه که در سالن شهدای ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی شاخص در هفته بزرگداشت شهیدان در کشور خبر داد و گفت: در نخستین مرحله از اجرای این طرح ساخت پنج فیلم از شهدای شاخص استان‌های تهران، مازندران، همدان، گیلان و قم همزمان با روز بزرگداشت شهدا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها طی یک تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان صداوسیما ساخته می‌شود، افزود: ساخت این فیلم‌ها نقطه عطفی برای مستندسازی زندگینامه‌ها و حیات طیبه شهدا باشد که مورد نیاز جامعه است و تا حدود زیادی از این موضوع غفلت شده است.

حقیقی بیان داشت: امسال به دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ستادی برای تکریم مقام شهدا در نظر گرفته شده است و بیش از ٢٠ برنامه برای روز شهید در کشور در نظر گرفته شده است و امیدواریم اجرای این برنامه‌ها بتواند تأثیر معنوی و آثار وضعی خود را بر جامعه بگذارد.

وی همچنین در نشست ائمه جمعه استان تهران که در راستای هم‌افزایی برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، تبیین و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس را زمینه‌ تداوم حرکت شهیدان برشمرد و تصریح کرد: حماسه‌ها و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروز تبیین و بازخوانی شود و نقش ائمه جمعه در تبیین این دستاوردها مؤثر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول