اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اصلاح حقوق آتش‌نشانان تهرانی مصوب شده است/ افزایش 25 درصدی نرخ سرویس مدارس

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعتراض کارکنان آتش‌نشانی گفت: در دوره گذشته به وضعیت آتش‌نشانان رسیدگی نشده و نباید فشارشان را به این شورا بیاورند. ما براساس مصوبه حقوق و مزایای‌شان را اصلاح کرده‌ایم.

اصلاح حقوق آتش‌نشانان تهرانی مصوب شده است/ افزایش 25 درصدی نرخ سرویس مدارس

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام جلسه علنی امروز شورای شهر تهران  به تعیین نرخ تاکسی و مسائل مرتبط با تاکسیرانی صرف شد، گفت: انشاالله تا 6 ماه آینده به صورت قطعی تاکسیرانی از یک سامانه متمرکز استفاده می کند تا  براساس پیمایش و ترافیک هم نرخ و کرایه مشخص شود و هم نحوه پرداخت الکترونیک باشد.

وی با بیان اینکه طبق اعلام فرمانداری به طور کلی 25 درصد افزایش نرخ کرایه ها باید مصوب می شد، افزود: البته  تاکسی های خطی مطابق جدول معین 25 درصد تا حداکثر 35 درصد می توانند افزایش کرایه داشته باشند.

رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: برای سرویس مدارس هم مثل سال گذشته افزایش 25 درصدی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در بحث تبلیغات تاکسی ها پیشنهاد شد براساس مصوبه شورای عالی ترافیک عمل شود تا سهم سازمان تاکسیرانی، پلیس و صاحب تاکسی رعایت شود.

چمران یادآور شد: کرایه حمل و نقل شبانه هم 20 درصد افزایشی پیشنهاد شده بود که به تصویب رسید.

وی از ارائه پیشنهاداتی به شهرداری تهران اشاره کرد که  با توجه به دسترسی هایی که به دستگاههای دولتی دارند اگر می توانند فراتر از تعاونی های موجود تاکسیرانان در زمینه فراهم آوردن امکانات بیشتر برای تاکسیرانان اقدام کنند.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعتراضات کارکنان آتش نشانی درباره سختی کار و مسائل مسکن گفت:  رسیدگی به مطالبات آنها براساس روال شهرداری دنبال می شود، اما دردوره گذشته مدتی به  آتش نشانان رسیدگی نشده بود و نباید فشارشان را به این شورا بیاورند. چون براساس مصوبه حقوقشان را تنظیم کردند و بحث اصلاح حقوق چون در این شورا مصوب شده قطعا عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول