اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعضای شورای شهر از تجربیات وکلای خبره کرمانشاه استفاده کنند

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با اعلام همکاری در راستای حل و فصل پرونده‌های سنگین و دشوار شهرداری، گفت: شورا شهر نیز از تجربیات وکلای خبره و کارآمد در جهت رفع امور استفاده کند.

اعضای شورای شهر از تجربیات وکلای خبره کرمانشاه استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، روح‌اله وکیلی رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در نشست صمیمانه با اعضای شورای شهر کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفتم اسفندماه سالروز استقلال کانون‌های وکلا ضمن تبریک هفته وکیل، اظهار کرد: امروز در جمع وکیل مدافعان مردم کرمانشاه در شورای شهر خواهان ایجاد بستری مناسب در راستای همکاری وکلای کانون دادگستری با شورا و شهرداری هستیم.

وی تصریح کرد: وکلا کاسب نیستند و مدافعین بی‌دفاعی هستند که در راستای احقاق حقوق موکلین خود سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شوند، لذا امروز با اعضا شورای شهر کرمانشاه گرد هم آمده‌ایم که بتوانیم در حل و فصل پرونده‌های سنگین و دشوار سازمان شهرداری کمک کنیم.

رئیس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود که این همکاری دو سویه باشد و شورا نیز از تجربیات وکلای خبره و کارآمد در جهت رفع امور استفاده کند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم اعضاء هیأت مدیره کانون وکلا دادگستری استان کرمانشاه از شورای شهر خواستند که یک میدان یا بلوار را به مناسبت هفته وکیل بدین نام مزین کنند که مورد موافقت اعضاء شورای شهر قرار گرفت و این موضوع پس از تصویب رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول