اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روانسر رکورد دار بارش‌های اخیر/ پدیده خاصی تا پایان هفته در کرمانشاه نداریم

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال خروج سامانه بارشی تا روز پنجشنبه، با افزایش دمای هوای روزانه به آرامی شاهد گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود و بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت.

روانسر رکورد دار بارش‌های اخیر/ پدیده خاصی تا پایان هفته در کرمانشاه نداریم

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار کرد: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم با خروج سامانه بارشی، از امروز تا صبح فردا، سه‌شنبه، شرایط پایداری بر جو استان حاکم می‌شود.

وی افزود: طی این مدت به استثنای کاهش دمای شبانه و مه، بویژه در اوایل روز و در مناطق سردسیر و مرطوب، پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود. همچنین تا روز پنجشنبه، با افزایش دمای هوای روزانه به آرامی شاهد گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود و بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده، گذر موج ناپایدار دیگری از جو منطقه، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، در بعضی ساعات شرایط را برای بارندگی در سطح استان فراهم خواهد کرد.

وی در پایان اشاره‌ای به میزان بارش ثبت شده از موج اخیر در استان طی ۴۸ ساعت گذشته داشت و گفت: روانسر با ۴۳.۸ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را به نام خود ثبت کرد و پاوه با ۴۳.۴ میلی‌متر، کرمانشاه با ۴۲.۸ میلی‌متر، کرندغرب با ۳۹.۱ میلی‌متر، جوانرود با ۳۸.۲ میلی‌متر، کنگاور با ۳۵ میلی‌متر، حمیل با ۲۹.۴ میلی‌متر، کوزران با ۲۷ میلی‌متر، صحنه با ۲۵.۱ میلی‌متر، سنقر با ۲۲.۴ میلی‌متر و هرسین با ۲۲.۲ میلی‌متر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول