اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

اعلام برنامه‌ نشست‌های علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

چهار نشستِ تخصصی در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌ نشست‌های علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمیته علمی این رویداد، نشست‌های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب‌بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده و همچون دوره پیشین میزبان سخنران‌های بین‌المللی خواهد بود.

در هفتمین دوره جشنواره اسباب‌بازی از سازمان‌های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی مرتبط با صنعت و توسعه اسباب‌بازی در وبینارهای تخصصی دعوت شده است.

بر همین اساس، چهار نشست‌ تخصصی (وبینار) در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۱ و۲۲ اسفند در دو نوبت صبح (ساعت ۹ تا ۱۱) و بعد از ظهر (ساعت ۱۴ تا ۱۶) برگزار خواهد شد.

«اسباب‌بازی‌های شناختی/ نگاهی بر بنیادی‌ترین کارکردهای اسباب‌بازی در جریان رشد»، «استانداردهای اسباب‌بازی/ چالش اسباب‌بازی خوب در نگاه حداقل‌های کیفیت»، «بازارهای جهانی، افق پیش‌رو/ مروری بر مهم‌ترین چالش‌های جهانی شدن و صادرات» و «تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب‌بازی/ آینده صنعتی‌ترین کالای فرهنگی» عنوان‌های چهار نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی است.

نشست‌های کمیته علمی جشنواره با مشارکت «سازمان ملی استاندارد ایران»، «سازمان توسعه تجارت» و «ستاد گسترش علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری» برگزار می‌شود.

در این نشست‌‏ها، متخصصان مطرح بین‌المللی از کشورهایی همچون سنگاپور، هند، بلژیک، لهستان و آلمان سخنرانی خواهند داشت.

بر اساس این خبر، با توجه به مجازی برگزار شدن هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، امکان حضور تمامی مخاطبان از سراسر جهان در این وبینارها فراهم شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ برای شرکت در این نشست‏‌های تخصصی به پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، در اسفند ۱۴۰۰ به صورت مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول