اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در خانمیرزا/ بهره‌برداران برای اخذ مجوز قانونی اقدام کنند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا از شناسایی و جلوگیری از چندین مورد تغییر کاربری غیرمجاز در سطح اراضی این شهرستان خبر داد.

برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در خانمیرزا/ بهره‌برداران برای اخذ مجوز قانونی اقدام کنند

مهدی عالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: واحد گشت یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی شهرستان خانمیرزا طی گشت‌زنی در سطح شهرستان موفق به شناسایی چندین مورد ساخت و ساز غیرمجاز و عملیات تخلیه مصالح به منظور ایجاد سازه‌های غیرمجاز شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا افزود: با حضور به موقع و ارائه اخطار‌های لازم از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان جلوگیری شد.

عالی ادامه داد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی همه روزه حتی در روزهای تعطیل فعال هستیم و آمادگی کامل جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را داریم.

وی از تمامی بهره‌برداران و کشاورزان شهرستان درخواست کرد تا قبل از هرگونه تغییر کاربری برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی به واحد امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا مراجعه کنند.

مدیر شهرستان در پایان از عموم مردم تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با سامانه تلفنی و یا گشت امور اراضی شهرستان خانمیرزا تماس حاصل کنند تا از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول