اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۵ طرح صنعتی سمنان برای دریافت وام رونق تولید معرفی شدند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: ۴۵ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

۴۵ طرح صنعتی سمنان برای دریافت وام رونق تولید معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در این جلسه هشت طرح صنعتی برای دریافت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که با پرداخت این تسهیلات، ۳۸۲ فرصت شغلی تثبیت و ۵۳ فرصت شغلی جدید نیز ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۳۷ طرح بخش کشاورزی نیز برای دریافت ۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که با این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۱۲ نفر فراهم می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان افزود: تاکنون یک هزار و ۴۹ طرح صنعتی و کشاورزی در استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان ۵۰ هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حمیدی خاطرنشان کرد: ۷۹۸ طرح از طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌ها، تاکنون مبلغ ۲۸ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

وی ادامه داد: ۲۵۱ طرح صنعتی و کشاورزی در استان سمنان به اعتبار تسهیلاتی ۲۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال، برای دریافت تسهیلات در دست بررسی بانک‌های عامل قرار دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: بر اساس آمار و اطلاعات، تا امروز ۵۷ درصد از طرح‌های معرفی‌شده صنعتی و کشاورزی به بانک‌های عامل استان، تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

حمیدی بیان کرد: در خصوص تأمین مالی زنجیره‌ای، کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان تبیین این مهم را در دستور کار قرار دهد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط بانک‌های عامل استان سمنان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: تأکید داریم تا همچنان در چارچوب قوانین، در راستای گره‌گشایی از مشکلات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران گام بردارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول