اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امدادرسانی به ۹۰ مسافر گرفتار دربرف و کولاک در آذربایجان‌غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از امدادرسانی به ۹۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای جنوب استان خبر داد.

امدادرسانی به ۹۰ مسافر گرفتار دربرف و کولاک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمونی هلال احمر آذربایجان‌غربی امیر جعفرزاده از امدادرسانی به ۹۰مسافرگرفتار در برف و کولاک خبر داد و اظهار داشت: این تعداد مسافر با ۲۹ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور مواصلاتی شهرستان تکاب به شاهین دژ بودند که امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: ۲۳ دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه خودرو اتوبوس و چهار دستگاه خودرو باری درکولاک شدید محور مواصلاتی تکاب به شاهین دژ گرفتار شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این خودروها توسط اکیپ امداد و نجات جاده‌ای پایگاه مایین بلاغ رهاسازی شدند و با توجه به فعالیت سامانه در حال حاضر در این محور تداوم امدادرسانی وجود دارد.

امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول