اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضرورت توجه به جهاد تبیین در کشور /تلاش امپریالیسم رسانه‌ای برای منفی نشان دادن نقاط مثبت نظام

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت توجه به جهاد تبیین در کشور گفت: امپریالیسم رسانه‌ای در تلاش است که نقاط مثبت نظام را منفی جلوه دهد.

ضرورت توجه به  جهاد تبیین در کشور /تلاش امپریالیسم رسانه‌ای برای منفی نشان دادن نقاط مثبت نظام

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات حضرت آقا در سالروز قیام تبریز علیه رژیم ستم‌شاهی اظهار داشت: رهبر انقلاب نکات ارزشمندی در این زمینه داشتند و تمرکز ایشان بر روی مسأله جهاد تبیین بوده است.

وی گفت: ایشان تأکید دارند که نیروهای انقلاب اجازه ندهند با سیاه‌نمایی و تضعیف نقاط قوت در مسیری حرکت شود که موجب ناامیدی مردم از نظام باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: رهبر انقلاب تأکید دارند که نیروهای انقلابی حق ندارند سکوت کنند و موضوع بی‌تفاوتی در مقابل جریان خطرناک داشته باشند  چرا که امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کند نقاط مثبت نظام را منفی کند و عملکرد و ناکارآمدی نظام در حل معضلات کشور را جلوه دهد در حالی که چنین چیزی نیست.

سروری گفت: جهاد تبیین یعنی نیروهای مجاهد در حمایت از انقلاب اسلامی گام بردارند و این مسأله در حد واجب عینی مورد تأکید رهبری است.

وی گفت: باید در چارچوب نظام هم معضلات را رفع کرد و هم به حرکت دشمن پاسخ روشن داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز روز جهانی عدالت اجتماعی است گفت: مهمترین موضوع شورای انقلابی هم همین مسأله است هر حرکتی که در مسیر خدمت مناسب به مردم باشد همان مسیر عدالت است و ما به این مسأله توجه داریم.

سروری گفت: امیدواریم که بودجه 1401 که به همت شهرداری و شورا تهیه شده زمینه‌های عدالت را فراهم کند و در بودجه 1401 تلاش کردیم که مخروط اجتماعی را جابه‌جا کنیم و اولویت به سمت مناطق محروم‌تر باشد و ان‌‌شاءالله سال آینده خدمت در مسیر عدالت است و کاهش فاصله شمال تا  جنوب را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول