اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خودنمایی زمستان در اولین روز اسفند در کرمانشاه/ بارش‌ها تا فردا ادامه دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی که امروز در سطح استان مستقر شده همچنان تا فردا شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

خودنمایی زمستان در اولین روز اسفند در کرمانشاه/ بارش‌ها تا فردا ادامه دارد

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار کرد: سامانه بارشی که امروز در سطح استان مستقر شده همچنان تا فردا شرایط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارش امروز به ویژه در نیمه شرقی و نواحی جنوبی استان از نمود بیشتری برخوردار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش که در پاره‌ای از نقاط با گرفتگی معابر عمومی همراه خواهد شد ممکن است در نواحی سردسیر به شکل رگبار برف هم دیده شود.

وی خلطرنشان کرد: امروز احتمال رگبار پراکنده تگرگ به خصوص در مناطق گرمسیر و کوهستانی و همچنین غبارآلود شدن هوا به ویژه در نواحی مرزی دور از انتظار نخواهد بود.

حق‌پرست افزود: از روز دوشنبه تا پنجشنبه در حالی که میانگین دمای هوا افزایش خواهد داشت بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی در پایان، اضافه کرد: در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده موج ناپایدار دیگری از جو منطقه عبور می‌کند و در بعضی ساعات شرایط را برای وقوع بارش‌های در سطح استان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول