اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی سنندج با 12 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مهم که نگهداری، تقویت و تعویض سیستمها و تجهیزات مخابراتی به عنوان یکی از شاخص‌های عملکردی این مجموعه دارای اهمیت است، گفت: در این راستا 12 میلیارد و 600 میلیون تومان در سنندج سرمایه‌گذاری شده است.

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی سنندج با 12 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت:مبلغ سرمایه گذاری شده برای اجرای 107 پروژه در نقاط شهری و روستایی و در حوزه‌های ارتباطات سیار، سویئچ و شبکه انتقال صرف شده است.

 

حکمت بیان داشت: 107 پروژه اجرا شده در سطح شهرستان سنندج شامل 64 پروژه برای ایجاد مراکز جدید،حذف تجهیزات قدیمی و تعویض با سیستم‌ها و تجهیزات جدید، 39 پروژه در حوزه شبکه انتقال با نصب CWDM و کافوهای نوری جدید به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی و 4 پروژه نیز در حوزه شبکه ارتباطات سیار با اجرای تکنولوژی‌های نسل سوم و چهارم تلفن همراه است.

وی با اشاره به اینکه مشتریان ساکن در شهرستان سنندج از سطح مطلوب خدمات مخابراتی در حوزه‌های دیتا، سیار و تلفن ثابت بهره‌مند هستند افزود: تمام تلاش این مجموعه برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: تحقق 107 پروژه مخابراتی در سطح این شهرستان، افزایش و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی به مشتریان را فراهم آورده است که این امر از جمله دستاوردهای مهم برای منطقه در راستای اصل مشتری‌مداری محسوب خواهد شد.

حکمت در ادامه اضافه کرد: علاوه بر سرمایه‌گذاری 12 میلیارد و 600 میلیون تومانی در شهرستان سنندج، بخش دیگری از برنامه‌های توسعه‌ای در این شهرستان  با اجرای پروژه‌های فنی و تامین اعتبار لازم در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه محصولات مخابراتی بنا به ذات خدماتی بودنشان، به محض اتمام پروژه‌ها و راه‌اندازی سیستم‌های فنی به مشتریان ارائه می‌شوند تصریح کرد: اکثر فعالیت‌های مخابرات بدون در نظر گرفتن زمان، تشریفات و مراسم افتتاحیه فورا در بستر ارائه خدمات قرار می‌گیرند و در این زمینه هیچ تعللی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان ساخت: محصولات مخابراتی به واسطه رشد سریع تکنولوژی و فناوری‌های مخابراتی، دستخوش تغییر و تحول (ارتقا و تنوع در نوع سرویس و کیفیت) می‌شوند که مخابرات منطقه کردستان نیز برای ارائه به موقع و همزمان با رشد آنها همواره برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده را تدوین نموده و به حوزه‌های مختلف ابلاغ داشته است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول