اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

معافیت مددجویان از پرداخت هزینه مصرف آب‌، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: تمامی مددجویان از طریق سامانه امداد هوشمند نسبت به ارائه و ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز اقدام کنند تا از معافیت برخوردار شوند.

معافیت مددجویان از پرداخت هزینه مصرف آب‌، برق و گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید موسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت ، برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت هزینه مصرف آب ، برق و گاز در اسرع وقت شماره اشتراک کنتورهای محل سکونت خود را با مراجعه به آدرس soha.eamdad.ir ثبت  کنند.

 وی افزود: تمامی مددجویان از طریق سامانه امداد هوشمند نسبت به ارائه و ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز اقدام کنند تا از معافیت برخوردار شوند.

 معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی شرکت گاز برای ارائه خدمات و اعمال معافیت مددجویان، تصریح کرد: مددجویان تا پایان اسفندماه مهلت دارند تا انشعابات را در سامانه امداد هوشمند ثبت کنند.

وی از مستأجران تحت حمایت این نهاد ، خواست تا با ثبت شماره اشتراک خود  در سامانه امدادهوشمند، از مزایای کمیته امداد و تخفیف و معافیت آب، برق و گاز بها بهره‌مند شوند.

عمادی با اعلام اینکه ۷۱ هزار و ۳۵۰ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: این نهاد برای توانمند سازی جامعه هدف با برنامه ریزی مناسب خدمات مختلفی در بخش‌های عمرانی، درمانی، اکرام ایتام ، اشتغال، فرهنگی و سایر به آنان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول