اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: به دنبال انتخاباتی شفاف هستیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: به دنبال برگزاری انتخابات شفاف هستیم.

سعیدی: به دنبال انتخاباتی شفاف هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: دستور جلسه چهل و نهمین مجمع کمیته برای همه اعضا 2 هفته پیش ارسال و مطابق آن گزارش حسابرس قانونی عملکرد مالی 99 در هیات اجرایی بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت، همین طور موضوع تعیین حسابرس برای سال 1400. اینکه چرا مجمع 17 اسفند انتخاباتی نیست، بارها دلایل آن ذکر شده و ما به دنبال انتخاباتی شفاف و بدور از هر گونه شائبه هستیم. 

دبیر کل کمیته ملی المپیک، افزود: باید تلاش کنیم مجمع در کوتاهترین زمان برگزار شود اما در هیات اجرایی حتی زمان 17 اسفند برای انتخابات اعلام شد. ستادی تشکیل دادیم و دستورالعمل اجرایی را در 3 جلسه به تصویب رساندیم که در 25 ماده و 11 تبصره تصویب و به اعضای مجمع ارسال شد. قرار است دستورالعمل ترجمه و به IOC ارسال شود. 

وی گفت: درباره زمان انتخابات مجمع تصمیم خواهد گرفت و در این مجمع در خصوص موارد مختلف مانند تعیین حسابرس و همین طور بررسی دستورالعمل صحبت می‌شود و هر چه مجمع به آن برسد مبنای برگزاری انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول