اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نیکزاد: پرداخت تسهیلات ۲۰۰میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برطرف شدن موانع پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی در کشور خبر داد و گفت: در جلسه شورای عالی مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی با باز پرداخت ۲۰ ساله و به صورت سفته زنجیره‌ای سه نفره مصوب شد.

نیکزاد: پرداخت تسهیلات ۲۰۰میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اکبر نیکزاد عصر امروز در حاشیه بازدید از برخی روستاهای شهرستان شفت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد مسکن از هیچ تلاشی برای ایجاد مسکن در کشور دریغ نمی‌کند، اظهار کرد:یکی از اهداف طرح هادی رفع مشکل مسکن جوانان به ویژه در روستاها بوده و بنیاد مسکن از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی‌کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حفظ کاربری کشاورزی در اراضی روستایی گفت: حفظ اراضی کشاورزی و باغی همواره مورد تأکید مسوولان بوده و در این خصوص هماهنگی‌های خوبی نیز برای بازنگری طرح‌های روستاها ایجاد شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برطرف شدن موانع پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی در کشور خبر داد و افزود: در جلسه شورای عالی مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی با باز پرداخت ۲۰ ساله و به صورت سفته زنجیره‌ای سه نفره مصوب شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نیکزاد با بیان اینکه سود تسهیلات اعطا شده پنج درصد است، تصریح کرد: این تسهیلات با سود پنج درصد با اقساط حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده و ناهماهنگی‌های میان میان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی برداشته شده است زیرا تاکید رئیس جمهور پرداخت این تسهیلات بوده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول