اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کبیر: بسکتبال به سخره گرفته شده است/ چرا وزارت ورزش تکلیف را مشخص نمی‌کند؟

پیشکسوت بسکتبال گفت: بسکتبال این روزها به سخره گرفته شده و وزارت ورزش مشخص نیست چرا تکلیف انتخابات را مشخص نمی‌کند.

کبیر: بسکتبال به سخره گرفته شده است/ چرا وزارت ورزش تکلیف را مشخص نمی‌کند؟

مهدی سلیمیان - اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد حواشی رخ داده در تعویق انتخابات فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم بسکتبال با این شرایط به سخره گرفته شده و انتخاباتش مدام به تعویق می‌افتد. وزارت ورزش باید تصمیم درست را بگیرد و جامعه بسکتبال تکلیف خود را بداند. در همه انتخابات‌ها فرصت‌هایی برای نامزدها می‌دهند تا تبلیغات خود را انجام دهند و یا اگر رد صلاحیت شده باشند، اعتراض کنند، اما ظاهرا دوستان می‌خواهند شب اسامی را اعلام و فردایش هم انتخابات را برگزار کنند.

وی گفت: متاسفانه فشارهای زیادی از اطراف به وزارت ورزش ایجاد می‌شود و برخی دنبال سهم خواهی هستند و عده ای هم می‌خواهند بیایند و دین خود را به آن افراد ادا کنند. این افراد نمی‌توانند برای بسکتبال کار کنند و فقط وام دار خواهند بود.

پیشکسوت بسکتبال عنوان کرد: وزارت ورزش باید اینجا اهم و فی الاهم کند و هرکسی که شایسته بود بیاید و وارد انتخابات شود و هرکسی را هم می‌خواهند رد کنند، دلایلش را بگویند تا جامعه بسکتبال هم بداند. هرکسی نامزد می‌شود، ارزشمند است، اما دلایل تایید و رد افراد را هم اعلام کنند. از سوی دیگر فرصت تبلیغ یا اعتراض هم به نامزدها بدهند.

رئیس هیات بسکتبال گلستان در مورد اینکه صحبت‌های شما در راستای حمایت از کاندیدای خاص است، یا خیر، عنوان کرد: من در مورد تایید یا رد صلاحیت کسی نمی‌توانم اظهار نظر کنم و هرکسی که مسئول است باید اعلام کند تا حواشی به وجود آمده به پایان برسد. وقتی ارگان مسئول رسما اعلام کند، همه چیز شفاف می‌شود و جامعه بسکتبال نیز تکلیف خود را می‌داند. 

وی در پایان گفت: اینکه یک رشته مهم و دانشگاهی به بازی گرفته شود، اصلا خوب نیست. ما انتخابی جام جهانی و لیگ های برتر و رده های پایه را در پیش داریم و این بلاتکلیفی‌ها فقط به بسکتبال ضربه می‌زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول