اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شجاعی: فرقی نمی‌کند استقلال زودتر بازی کند یا دیرتر/همدلی باعث قهرمانی پرسپولیس می‌شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همدلی در بیرون و درون زمین باعث می‌شود امسال ان‌شاالله به قهرمانی برسیم.

شجاعی: فرقی نمی‌کند استقلال زودتر بازی کند یا دیرتر/همدلی باعث قهرمانی پرسپولیس می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی شجاعی پس از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم بجنگیم و سه امتیاز حیاتی را به دست بیاوریم.

وی افزود: بازی سختی بود. آلومینیوم تیم باشخصیتی است و بالای جدول حضور دارد. ما نیاز داریم تمام بازی هایمان راببریم و هربازی برای ما حکم فینال دارد.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه رقابت این تیم بالای جدول با استقلال تنگاتنگ شده، گفت: ما به تیم خودمان و بردن در هربازی فکر می کنیم که آخر فصل قهرمان شویم. تمرکزمان فقط روی بازی های خودمان است. روند خیلی خوبی داریم. امیدوارم ادامه دارد باشد. همدلی در بیرون و درون زمین باعث می‌شود امسال ان‌شاالله به قهرمانی برسیم. سخت است ولی با تلاشش و جنگیدن می‌شود.

شجاعی در خصوص اینکه بازی کردن بعد از مسابقه استقلال و آگاهی از نتیجه بازی آن‌ها باعث ایجاد فشار نمی‌شود، اظهار داشت: اصلا نتیجه را نمی‌بینیم. تمرکزمان روی بازی خودمان است. نه به تیم‌های دیگر کار داریم و نه نتیجه بازی های دیگر را دنبال می‌کنیم. فقط و فقط به بازی با آلومینیوم فکر می کردیم. دربازی های دیگر هم همینطور است. تمامی نفرات فقط و فقط به جنگیدن و گرفتن سه امتیاز فکر می کردند. اینکه چه بازی زودتر یا دیرتر است فرقی برای ما نمی کند.

وی در مورد داوری بازی امروز گفت: یکی دو صحنه حساس بود ولی داوری مشکلی نداشت. نبود امکانات داوران را اذیت می کند و آن ها حق دارند. با کمترین امکانات قضاوت می کنند و خیلی اذیت می شوند. کمک داور هم در ارتباط با داور وسط مکل داشت. این خیلی بد است و امیدوارم حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول