اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام‌جمعه قشم: مسئولین پای تریبون از اشتغالزایی بگویند/ لزوم پرهیز از حاشیه‌سازی

امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: مسئولینی که خود و خانواده‌شان از سفره انقلاب ارتزاق می‌کنند، باید پای تریبون نمازجمعه بیایند و بگویند در سال رفع موانع تولید چه میزان اشتغالزایی کرده‌اند.

امام‌جمعه قشم: مسئولین پای تریبون از اشتغالزایی بگویند/ لزوم پرهیز از حاشیه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم بیان کرد: اقتصاد مقاومتی بخشی از آموزه‌های دینی است و مسئولین موظفند گزارش بدهند در این سالی که مزین به تولید و مانع‌زدایی بوده چه مقدار شغل ایجاد شده و چه تعداد شغل از دست رفته است؟

وی با بیان اینکه تریبون نمازجمعه شخصی نیست و مساله انقلاب است، افزود: امام‌جمعه مسئول انقلاب در شهرستان است و از مسئولین می‌خواهد در برابر مسئولیتی که بر عهده دارند در برابر ولی‌نعمت‌هایشان کوتاهی نکرده و پاسخگو باشند.

خطیب‌جمعه قشم با تاکید بر یدک کشیدن نام منطقه آزاد تجاری و صنعتی در قشم، اظهار داشت: باید دید چه کاری انجام شده و اقداماتی که در این دولت برای توسعه و پیشرفت، انجام شده است، به سمع و نظر مردم برسد.

وی بیان داشت: در دسترس بودن امکانات عمومی، توسعه و استفاده بهینه از منابع انسانی، کم شدن وابستگی‌ها خصوصا  موادغذایی و خام فروشی‌ها، پیشرفت‌های اقتصادی و صنعتی از مهمترین مولفه‌های اقتصاد است که بابد به آن توجه کرد.

امام جمعه شهرستان قشم، دولتی بودن اقتصاد، نگاه به خارج بجای توجه به توان داخلی، استفاده اندک از ظرفیت‌های انسانی، برنامه‌ریزی ناصحیح، انحراف از بودجه، عدم ثبات اقتصادی و رعایت نکردن اولویت‌ها در هزینه کرد، اقتصاد را معیوب خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حاجبی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بر ضرورت رفع این معایب تاکید کرد و افزود: در خدمت به مردم از حاشیه‌سازی و حاشیه‌سازان پرهیز شود؛ چرا که این افراد اعتماد عمومی را خدشه دار کرده و دلسردی بین مردم و دلسوزان ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه اگر وفاق و همدلی به وقوع بپیوندد، حاشیه‌سازان به کنار خواهند رفت، اضافه کرد: نتیجه این همدلی قطعا توسعه، پیشرفت و آبادانی برای منطقه و کل کشور خواهد بود.

خطیب جمعه قشم همچنین بر استفاده از نیروهای دلسوز، کارآمد و انقلابی هرمزگانی در هیات مدیره شرکت‌های استانی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مردم درخواست داریم مساله بهداشت را جدی بگیرند و در این رابطه باید هم در شناورها تصمیم جدی گرفته شود و هم بر فاصله‌گذاری و رعایت مسائل بهداشتی در هواپیماها نظارت جدی شود.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول