اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کرونا طی ۲سال بیش از ۱۱۶هزار مازندرانی را راهی بیمارستان کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در شهر‌ها و مناطق زیرمجموعه این دانشگاه به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۵۹۹ نفر کارشان به بیمارستان رسید.

کرونا طی ۲سال بیش از ۱۱۶هزار مازندرانی را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهارکرد: ۳۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در شهر‌ها و مناطق زیرمجموعه این دانشگاه به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۵۹۹ نفر کارشان به بیمارستان رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون  ۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۴۰۸ دز واکسن در مازندران تزریق شده است، گفت: حدود ۹۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال دز اول و ۹۱.۵ درصد ۲ دز و ۴۸.۵ درصد از افراد بالای ۱۸ سال نیز دز سوم را تزریق کرده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه امیکرون بیشتر کودکانی که واکسینه نشده‌‌اند را درگیر کرده است، افزود: افراد بالای ۱۲سال که هر ۳ دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند یا به بیماری مبتلا نشده‌اند یا بیماری آ‌نها بسیار خفیف بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول