اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تارتار: امیدوارم فردا دل هواداران را شاد کنیم/ باید ۳ امتیاز را در شهرمان نگه داریم

سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پیکان تهران گفت: امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم و برنده شویم تا بعد از چند هفته دل هواداران را شاد کنیم.

تارتار: امیدوارم فردا دل هواداران را شاد کنیم/  باید ۳ امتیاز را در  شهرمان نگه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در کنفرانس خبری  پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان تهران اظهار کرد: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را داریم، ضمن احترام به تیم خوب پیکان محکوم به پیروزی هستیم و با اعضای تیم هم صحبت‌هایی را داشته‌ایم و می‌دانیم که این بازی چقدر با ارزش است.

وی گفت:هر طور شده و با هر قیمتی البته جوان‌مردانه باید ۳ امتیاز را در  شهرمان نگه داریم و کم کم برای شروع یک نیم فصل خوب آماده شویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص مشکل گل‌زنی تیم ذوب آهن بیان کرد: ما بیش‌ترین تغییرات را در خط حمله تیم داشته‌ایم که با جذب نفرات جدید رقابت خوبی بین مهاجمین ایجاد شده و هم انگیزه خوبی را ایجاد کردیم، در بازی با استقلال نیز در خلق موقعیت خوب بودیم.

تارتار با بیان این‌که تیم استقلال هم از تیم‌های خوب و مدعی امسال است، ادامه داد: بازی که در برابر استقلال انجام دادیم ما را به تیم‌مان امیدوار کرد و امیدواریم فردا نیز با انگیزه بالا بازی انجام شود تا به هدف برسیم.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا حامد نورمحمد محروم است و خدا را شکر مصدوم هم نداریم، تصریح کرد: با گذشت ۱۷ هفته از مسابقات ، همه تیم‌ها یکدیگر را آنالیز کرده و با آگاهی کامل  وارد مسابقه می‌شوند، در زمان کمی که داشتیم روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کردیم، تیم پیکان به دنبال اشتباه تیم حریف است، باید هوشیار باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم که مبادا در این موضوع صدمه بخوریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم  و برنده شویم تا بعد از چند هفته دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول