اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس روانه زندان شد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت:ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در شهرستان چالوس روانه زندان شد .

ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران کاوه جوادی با اشاره به مصدوم شدن چند روز پیش خداپناه نعیمایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس پس از تخریب سرای دامداری غیرمجاز در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت به اتفاق نیروهای یگان حفاظت در منطقه جنگلی پلهم‌کوتی که از سوی متجاوز از ناحیه‌سر به شدت آسیب دید، اظهار کرد: ضارب روز گذشته با قرار بازداشت موقت از سوی دادستان شهرستان چالوس روانه زندان شد.

وی با بیان نامساعد بودن حال عمومی فرمانده یگان حفاظت گفت:  با توجه به حساسیت‌ موضوع و فراری بودن متخلف با پیگیری‌های مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس و با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان حکم جلب متخلف صادر و این فرد دستگیر و پس از سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول