اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جاده‌ ورامین-جوادآباد با دستور وزیر راه بهسازی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: دستور وزیر راه جهت بهسازی جاده ورامین به جوادآباد و تعریض آن، مشکلات چندین ساله را مرتفع می‌کند و به دغدغه خانواده‌های ساکن در بزرگترین بخش استان تهران پایان می‌دهد.

جاده‌  ورامین-جوادآباد با دستور وزیر راه بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد به همراه مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین با مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی حوزه راه و قطار شهری؛ دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده دیار پانزده خرداد در این نشست بر لزوم تسریع در جهت رفع مشکلات حمل و نقل تاکید کرد و گفت: مطالبات برحق شهروندان حوزه انتخابیه ام ، جزو مهمترین درخواست ها جهت رویکرد خدمت مدنظر می باشد.

نوش آبادی افزود: پیگیری وزیر بر تحقق مطالبه اصلی مردم که اجرای پروژه مترو خواهد بود استوار میباشد که امید میرود این امر خوش آیند هدیه دولت خدمتگزار و مردمی مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: لزوم برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل مترو، شهردار تهران و استاندار تهران برای نهایی کردن تصمیم جهت انتقال قطار حومه ای به متروی تهران  بعنوان رکن اصلی چنین طرح مهمی منظور گردیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان ساخت: بازدید و سفر وزیر راه به دیار پانزده خرداد منجر به آشنایی مستقیم با معضلات شهروندان خواهد بود که بر اقدامات و تصمیمات اثر مستقیم خواهد داشت.

این مقام مسوول گفت: دستور وزیر جهت بهسازی جاده ورامین به جوادآباد و تعریض آن ، مشکلات چندین ساله را مرتفع میکند و به دغدغه خانواده های ساکن در بزرگترین بخش استان تهران پایان میدهد.

نماینده دیار پانزده خرداد اشاره داشت: سرعت بخشیدن به پروژه تعریض جاده ورامین به چرمشهر نیز بعنوان یکی دیگر از مطالبات مهم منظور گردیده که امید میرود به همت وزیر راه به سرانجام رسد‌.

نوش آبادی ادامه: تامین قیر مورد نیاز راه های روستایی شرایط لازم را برای تردد اهالی زحمتکش فراهم خواهد آورد که دستورات لازم برای تامین این محصول جزو خواسته ها میباشد.

نماینده دیار پانزده خرداد گفت: رفع مشکلات کنونی قطار حومه ای و تذکر به شرکت رجا و جلوگیری از بی نظمی ها و اختلال قطار مسافری پیشوا به تهران رکن اصلی برون رفت از بحران فعلی برای سفر های یک روزه خواهد بود.

نوش آبادی در پایان این دیدار ضمن تقدیر از وزیر راه در راستای نگاه ویژه یه دیار پانزده خرداد؛ خواستار تسریع در امور مطروحه گردید تا بتوان با رفع موانع موجود آنچه لایق همشهریان شهرستانهای ورامین ، قرچک ، پیشوا و بخشهای جوادآباد و جلیل آباد است، جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول