اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تخریب بیش از ۳۰۰ سازه غیرمجاز در بهبهان

مدیر امور آب منطقه شرق سازمان آب و برق خوزستان گفت: تصرفات غیرمجاز در بستر فعال و سیلابی رودخانه مارون در شهرستان بهبهان شامل ۳۰۰ سازه در بیش از ۳۰ هکتار رفع تصرف شد.

تخریب بیش از ۳۰۰ سازه غیرمجاز در بهبهان

به به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، اخیرا آزادسازی حریم رودخانه‌ها و زمین‌هایی که به تصرف زمین‌خواران در آمده است به مسائل مهم و پربحث خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها تبدیل شده است.

در بهبهان نیز رفع تصرف و آزادسازی حریم رودها و برخورد با تغییرات غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی در دست اقدام قراره گرفته که در همین راستا یوسف‌زمانی‌اصل فرماندار‌بهبهان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیرو احکام صادره قضایی جهت آزادسازی حریم بستر رودخانه مارون امروز با هماهنگی صورت گرفته با کلیه دستگاه‌های اجرایی و انتظامی شهرستان بهبهان سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه مارون تخریب و آزادسازی صورت گرفت.

وی عنوان‌کرد: در ادامه نیز با احکام صادر شده از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی که موجب تغییر‌ کاربری غیرمجاز شده بود جلوگیری شد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هرگونه تخلف در حریم رودخانه و اراضی کشاورزی برخورد قاطع می‌کند.

 


آزاد سازی بیش از ۳۰ هکتار از حریم رودخانه مارون

مهدی خواجه پور مدیر امور آب شرق خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان بیان کرد: تصرفات غیرمجاز در بستر فعال و سیلابی رودخانه مارون که از سال ۱۳۹۰ تصرف شده بود امروز با حکم قضایی تخریب و آزاد سازی شد.

مدیر امور آب شرق خوزستان افزود: در این عملیات بیش از ۳۰ هکتار از حریم رودخانه آزادشد، که شامل ۳۰۰ سازه از جمله ساختمان، دکه، آلاچیق و سکوی بتی بود.


تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز در اراضی کشاورزی

حمیدرضا رشیدی رییس جهاد کشاورزی بهبهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: صبح امروز با حضور دادستان شهرستان و نیروی انتظامی احکام تخریب ویلای غیرمجاز در بهبهان انجام شد.

وی عنوان کرد: تخریب و آزادسازی صورت گرفته به مقدار 80 عدد ویلا به وسعت 20 هکتار در اراضی کشاورزی منطقه لاسبید که بصورت غیرمجاز ساخت و ساز و تغییر کاربری داده شده بود صورت گرفت.

حمیدرضا رشیدی تصریح کرد: عزم کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با پدیده شوم تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در بهبهان جزم است و عملیات تخریب ویلای غیرمجاز تا تخریب آخرین ویلا در کلیه مناطق شهرستان بهبهان ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول