اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تبون: مغرب و اسرائیل در الجزائر فتنه‌انگیزی می‌کنند

رئیس جمهور الجزائر تأکید کرد که رژیم صهیونیستی و مغرب برای ایجاد اختلافات بین ریاست جمهوری و ارتش الجزائر و فتنه‌انگیزی در این کشور تلاش می‌کنند.

تبون: مغرب و اسرائیل در الجزائر فتنه‌انگیزی می‌کنند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزائر گفت که مغرب و رژیم صهیونیستی در پشت تلاش‌های مربوط به ایجاد اختلاف بین نهاد ریاست جمهوری و ارتش الجزائر، فتنه‌انگیزی و انتشار اخبار کذب قرار دارند.

تبون در مصاحبه با رسانه‌های محلی گفت که مغرب، دستگاه تبلیغاتی و انتشار اخبار کذب را برای ضربه زدن به وحدت ملی و اهانت به ارتش الجزائر به کار گرفته است و اسرائیل نیز از رژیم مغرب علیه الجزائر حمایت می‌کند.

به نوشته وبگاه «الخلیج الجدید»، رئیس جمهور الجزائر تصریح کرد که روابط کشورش با مغرب بحرانی شده و اسرائیل از رژیم مغرب حمایت می‌کند. وی درباره برگزاری اجلاس سران عرب در الجزائر نیز گفت که این اجلاس ماه مارس آینده برگزار خواهد شد.

اخیرا در پی گرم‌تر شدن روابط بین رژیم صهیونیستی و مغرب و امضای توافقنامه نظامی و امنیتی بین دو طرف، روابط الجزائر و مغرب دچار تنش شده و الجزائر نیز روابط دیپلماتیک خود با رباط را قطع کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول