اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) از ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

افتتاح ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، ساعاتی پیش و همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) از ورودی ضلع جنوبی رواق حضرت زهرا(س) در صحن آزادی حرم مطهر رضوی رونمایی شد.

محمد توکلی معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با اعلام جزئیات این پروژه اظهار کرد: این ورودی در ضلع جنوبی باب السلام به رواق حضرت زهرا (س) قرار دارد که با بهره‌برداری آن  نیاز زائران را در ایام ازدحام جمعیت فراهم می‌کند.

وی افزود: این ورودی که ساخت آن از مرداد سال ۹۶ آغاز شده، دارای زیربنایی بالغ بر ۲۳۰۰ متر مربع شامل ۲ دستگاه پله برقی و ۳ دستگاه آسانسور است که دسترسی به رواق حضرت زهرا (س)، بهشت ثامن(ع) و در آینده به رواق امام خمینی(ره) و زیر صحن آزادی را فراهم کرده است. تسهیل زیارت زائران بارگاه منور رضوی از اهداف اصلی احداث این ورودی است. به دلیل حجم بالای حضور زائران از ورودی باب الرضا(ع) و ورودی نواب صفوی که به این مکان مشرف می‌شوند، این فضا مدیریت جمعیتی را به راحتی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول