اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پویشی برای گوش‌های کودک 9 ساله

موسسه خیریه اردیبهشت زنجان در راستای کمک به پسر 9 ساله نیازمند حمایت، اقدام به برگزاری پویش «این بار ذوق شنیدن را جشن بگیریم» کرده است تا بتوان امید و احساس توانایی را در دل و جان کودکی بارور کرد.

پویشی برای گوش‌های کودک 9 ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسسه خیریه اردیبهشت زنجان که در راستای حمایت از کودکان کار و نیازمند فعالیت می‌کند و پیش از این نیز برای حمایت از کودکانی که نیازمند حمایت ویژه هستند، پویش برگزار کرده و با حمایت خیران موفق به حل مشکلات خاص شده است، در حال حاضر اقدام به برگزاری پویش تامین هزینه درمان و خرید سمعک استخوانی برای یکی از مددجویان خود کرده است.

این مددجو با نام حسن، پسری 9 ساله و روستایی است که به صورت مادرزاد دچار معلولیت شنوایی شدید است که به علت مشکلات مالی خانواده تاکنون اقدامی برای درمان ناشنوایی حسن انجام نشده است.

در حال حاضر به علت انسداد مسیر شنوایی هر دو گوش، طبق نظر پزشک؛ حسن نیاز به استفاده از سمعک استخوانی دارد.

هزینه خرید سمعک استخوانی برای هر دو گوش و گفتار درمانی‌های آتی تقریباً 60 میلیون تومان است، با توجه به وضعیت مالی ضعیف، این خانواده، فاقد توانایی برای تامین هزینه‌های درمانی حسن و نیازمند حمایت هستند.

 لازم به ذکر است ، مادر حسن  نیز دچار بیماری صرع و افسردگی است که به علت مشکلات مالی از خدمات پزشکی محروم بوده و فقط داروهای تجویز شده قبلی را از طریق درمانگاه تهیه و مصرف می‌کند.

در این راستا موسسه اردیبهشت زنجان امیدوار به همراهی خیران برای کمک به این خانواده است.

انتهای پیام/7304/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول