اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند همزمان با ولادت حضرت علی‌(ع) در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند این استان با بدهی بالغ بر سه میلیارد ریال به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) خبر داد.

آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند همزمان با ولادت حضرت علی‌(ع) در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان عصر امروز خاطر‌نشان کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده، سیزده نفر از آنها مربوط به شهرستان بندرعباس می‌باشند که با مشارکت ستاد دیه و همچنین کمک ۱۵۰ میلیون تومانی سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان آزاد شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند. 

 وی در ادامه افزود: پنج نفر از این زندانیان نیازمند نیز مربوط به جزیره قشم می‌باشند که با پیگیری رئیس حوزه قضایی قشم و مشارکت ۱/۵ میلیارد ریالی خیرین در روز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) آزاد شده‌اند. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان نیازمند پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از آنها را فراهم می سازند، ابراز امیدواری کرد: با تداوم این مشارکت‌های مردمی زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند فراهم گردد. 

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول